§1 Informacje podstawowe
- Właścicielem sklepu www.mwdragons.pl jest POLSKIE CENTRUM TERRARYSTYCZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, SPÓŁKA KOMANDYTOWA, CZARNE PIĄTKOWO 6B, 63-013 NIP 7861725180, REGON 389463313.
- Transakcje kupna-sprzedaży odbywają się w formie umowy zawieranej na odległość za pomocą serwisu internetowego, pomiędzy zamawiającym – zwanym dalej Klientem, a sklepem mwdragons.pl, zwaną dalej Sprzedającym.
- Warunkiem korzystania ze sklepu jest posiadanie przez Klienta odpowiedniego urządzenia umożliwiającego korzystanie z przeglądarki internetowej.
- Możliwość korzystania z panelu hurtowego i dostęp do cen posiadają tylko konta zweryfikowane. Po dokonaniu rejestracji należy uzupełnić dane umożliwiające weryfikację. Brak tej czynności w ciągu 7 dni skutkuję usunięciem konta.
§2 Zamówienia
- Zamówienia przyjmowane są przez cały czas pracy serwisu internetowego www.mwdragons.pl poprzez formularz zamówieniowy.
- W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych lub błędnych danych i braku możliwości kontaktu z Klientem, Sprzedający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zamówienia.
- W przypadku niedostępności produktów lub problemów z realizacją zamówienia Sprzedający skontaktuje się z Klientem w sprawie ustalenia sposobu i czasu realizacji zamówienia lub ewentualnego odstąpienia od realizacji zamówienia.
- Sprzedawca świadczy Usługi Elektroniczne zgodnie z Regulaminem.
- UWAGA!
Odbiór żywych zwierząt jest możliwy tylko przez odbiór osobisty. Nie wysyłamy żywych zwierząt ! W celu umówienia możliwości odbioru prosimy o kontakt mailowy – patryk.nowak@mwdragons.pl
§3 Ceny towarów i płatność
- Ceny nie zawierają kosztów wysyłki. Do zakupów wystawiamy fakturę.
- Płatność za zamówiony towar odbywa się poprzez serwis PayU.
- Należność za Towar pobierana jest jako płatność z góry, co oznacza, że zamówiony towar zostaje wysłany po otrzymaniu płatności; maksymalny termin oczekiwania na wpłatę to 7 dni od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży, po jego upływie Hurtownia uzyskuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży, bez konieczności wyznaczania dodatkowego terminu.
- Do chwili uiszczenia przez Klienta pełnej należności za zamówiony Towar pozostaje on własnością Hurtowni.
§4 Terminy dostawy i koszty
- Zamówienia wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty. Wysyłka następuje do 72h od zaksięgowania wpłaty, w wyjątkowych przypadkach może się wydłużyć do 96h.
- Informacja o koszcie wysyłki jest dostępna w trakcie dokonywania zamówienia na formularzu zawierającym zestawienie zamówionych towarów.
- Żywych zwierząt nie wysyłamy!
§5 Zwroty
- Zgodnie z ustawą klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie mwdragons.pl bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Koszt zwrotu ponosi osoba kupująca.
Zwrot należy przesłać na adres:
POLSKIE CENTRUM TERRARYSTYCZNE
CZARNE PIĄTKOWO 6B 63-013
§6 Reklamacje
-
- Uszkodzenia w trakcie transportu:
W celu potwierdzenia szkody niezbędne jest sporządzenie protokołu w obecności kuriera. Jeśli taka czynność nie była możliwa w czasie dostawy, należy sporządzić elektroniczny protokół szkody do godziny po doręczeniu (wymagania firm kurierskich).
• Reklamacja InPost: Elektroniczny protokół szkody należy sporządzić wchodząc na stronę www.inpost.pl lub bezpośrednio w link protokołu: https://inpost.pl/protokol
• Reklamacja DHL: Elektroniczny protokół szkody należy sporządzić wchodząc na stronę www.dhl.com lub bezpośrednio w link protokołu: https://dhl24.com.pl/DHL2/reklamacje
• Reklamacja Poczta Polska : Elektroniczny protokół szkody należy sporządzić wchodząc na stronę www.poczta-polska.pl lub bezpośrednio w link protokołu: https://www.poczta-polska.pl/reklamacje - Spisanie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej. Po spisaniu protokołu szkody prosimy o jego skan lub zdjęcie albo przesłanie na adres:
POLSKIE CENTRUM TERRARYSTCZNE
CZARNE PIĄTKOWO 6B 63-013 - Dokument ten jest niezbędny do przyjęcia reklamacji.
- Po otrzymaniu protokołu, skierujemy sprawę do firmy kurierskiej wypełniając
“Formularz reklamacyjny” i przejmiemy owe zgłoszenie, a Klient otrzyma od nas nowy towar lub jeśli zabraknie na stanie, zamiennik albo zwrot pieniędzy.
UWAGA: Protokół szkody należy sporządzić do godziny po doręczeniu – późniejsze zgłoszenia odrzucane są przez firmy kurierskie. W związku z tym, również przez nas. Pozostaje wówczas samodzielne zgłoszenie sprawy firmie kurierskiej wypełniając „Formularz reklamacyjny”. - Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia, powinien poinformować o tym sprzedawca
Po uzgodnieniu ze sprzedającym, klient powinien odesłać go na adres:
POLSKIE CENTRUM TERRARYSTCZNECZARNE
PIĄTKOWO 6B 63-013 - Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 30 dni.
Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony i podpisany protokół reklamacyjny (dostępny pod Regulaminem na stronie www.mwdragons.pl).
- Uszkodzenia w trakcie transportu:
§7 Gwarancja
- Udzielamy standardowo jednomiesięcznej gwarancji na wszystkie produkty zakupione w MWDragons, niezależnie od ich stanu, pod warunkiem, że podczas zakupu nie widnieje inna informacja. Niniejsza gwarancja obejmuje wady produkcyjne nie ujawnione w momencie zakupu.
- W każdym momencie objętym gwarancją zapewniamy produkt zamienny o porównywalnym standardzie lub zwracamy koszty zakupu.
§8 Nieodebrane paczki
Zakup towaru i zlecenie wysyłki z zapłatą przy odbiorze równoznaczne jest z zawarciem umowy cywilnej. Świadome nieodebranie przesyłki w świetle prawa i kodeksu cywilnego jest złamaniem umowy cywilnej skutkuje zastosowaniem art 551 KC i wszczęciem postępowania w celu odzyskania należności.
§9 Postanowienia końcowe
W sprawach nieuregulowanych na stronie internetowej sklepu mwdragons.pl znajdują zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawa o prawach konsumenta oraz przepisy Kodeksu Cywilnego.
Wersja regulaminu obowiązuje od dnia 19 sierpnia 2021.