§1 Informacje podstawowe

  1. Właścicielem sklepu www.mwdragons.pl jest POLSKIE CENTRUM TERRARYSTYCZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, SPÓŁKA KOMANDYTOWA, CZARNE PIĄTKOWO 6B, 63-013 NIP 7861725180, REGON 389463313.
  2. Transakcje kupna-sprzedaży odbywają się w formie umowy zawieranej na odległość za pomocą serwisu internetowego, pomiędzy zamawiającym – zwanym dalej Klientem, a sklepem mwdragons.pl, zwaną dalej Sprzedającym.
  3. Warunkiem korzystania ze sklepu jest posiadanie przez Klienta odpowiedniego urządzenia umożliwiającego korzystanie z przeglądarki internetowej.
  4. Możliwość korzystania z panelu hurtowego i dostęp do cen posiadają tylko konta zweryfikowane. Po dokonaniu rejestracji należy uzupełnić dane umożliwiające weryfikację. Brak tej czynności w ciągu 7 dni skutkuję usunięciem konta.

§2 Zamówienia

  1. Zamówienia przyjmowane są przez cały czas pracy serwisu internetowego www.mwdragons.pl poprzez formularz zamówieniowy.
  2. W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych lub błędnych danych i braku możliwości kontaktu z Klientem, Sprzedający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zamówienia.
  3. W przypadku niedostępności produktów lub problemów z realizacją zamówienia Sprzedający skontaktuje się z Klientem w sprawie ustalenia sposobu i czasu realizacji zamówienia lub ewentualnego odstąpienia od realizacji zamówienia.
  4. Sprzedawca świadczy Usługi Elektroniczne zgodnie z Regulaminem.
  5. UWAGA!
    Odbiór żywych zwierząt jest możliwy tylko przez odbiór osobisty. Nie wysyłamy żywych zwierząt ! W celu umówienia możliwości odbioru prosimy o kontakt mailowy – patryk.nowak@mwdragons.pl

§3 Ceny towarów i płatność

  1. Ceny nie zawierają kosztów wysyłki. Do zakupów wystawiamy fakturę.
  2. Płatność za zamówiony towar odbywa się poprzez serwis PayU.
  3. Należność za Towar pobierana jest jako płatność z góry, co oznacza, że zamówiony towar zostaje wysłany po otrzymaniu płatności; maksymalny termin oczekiwania na wpłatę to 7 dni od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży, po jego upływie Hurtownia uzyskuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży, bez konieczności wyznaczania dodatkowego terminu.
  4. Do chwili uiszczenia przez Klienta pełnej należności za zamówiony Towar pozostaje on własnością Hurtowni.

§4 Terminy dostawy i koszty

  1. Zamówienia wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty. Wysyłka następuje do 72h od zaksięgowania wpłaty, w wyjątkowych przypadkach może się wydłużyć do 96h.
  2. Informacja o koszcie wysyłki jest dostępna w trakcie dokonywania zamówienia na formularzu zawierającym zestawienie zamówionych towarów.
  3. Żywych zwierząt nie wysyłamy!

§5 Zwroty

  1. Zgodnie z ustawą klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie mwdragons.pl bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Koszt zwrotu ponosi osoba kupująca.

Zwrot należy przesłać na adres:
POLSKIE CENTRUM TERRARYSTYCZNE
CZARNE PIĄTKOWO 6B 63-013

§6 Reklamacje

    1. Uszkodzenia w trakcie transportu:
      W celu potwierdzenia szkody niezbędne jest sporządzenie protokołu w obecności kuriera. Jeśli taka czynność nie była możliwa w czasie dostawy, należy sporządzić elektroniczny protokół szkody do godziny po doręczeniu (wymagania firm kurierskich).

      Reklamacja InPost: Elektroniczny protokół szkody należy sporządzić wchodząc na stronę www.inpost.pl lub bezpośrednio w link protokołu: https://inpost.pl/protokol

      Reklamacja DHL: Elektroniczny protokół szkody należy sporządzić wchodząc na stronę www.dhl.com lub bezpośrednio w link protokołu: https://dhl24.com.pl/DHL2/reklamacje

      Reklamacja Poczta Polska : Elektroniczny protokół szkody należy sporządzić wchodząc na stronę www.poczta-polska.pl lub bezpośrednio w link protokołu: https://www.poczta-polska.pl/reklamacje
    2. Spisanie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej. Po spisaniu protokołu szkody prosimy o jego skan lub zdjęcie albo przesłanie na adres:
      POLSKIE CENTRUM TERRARYSTCZNE
      CZARNE PIĄTKOWO 6B 63-013
    3. Dokument ten jest niezbędny do przyjęcia reklamacji.
    4. Po otrzymaniu protokołu, skierujemy sprawę do firmy kurierskiej wypełniając
      „Formularz reklamacyjny” i przejmiemy owe zgłoszenie, a Klient otrzyma od nas nowy towar lub jeśli zabraknie na stanie, zamiennik albo zwrot pieniędzy.

      UWAGA: Protokół szkody należy sporządzić do godziny po doręczeniu – późniejsze zgłoszenia odrzucane są przez firmy kurierskie. W związku z tym, również przez nas. Pozostaje wówczas samodzielne zgłoszenie sprawy firmie kurierskiej wypełniając „Formularz reklamacyjny”.
    5. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia, powinien poinformować o tym sprzedawca
      Po uzgodnieniu ze sprzedającym, klient powinien odesłać go na adres:

      POLSKIE CENTRUM TERRARYSTCZNECZARNE
      PIĄTKOWO 6B 63-013

    6. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 30 dni.

      Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony i podpisany protokół reklamacyjny (dostępny pod Regulaminem na stronie www.mwdragons.pl).

§7 Gwarancja

  1. Udzielamy standardowo jednomiesięcznej gwarancji na wszystkie produkty zakupione w MWDragons, niezależnie od ich stanu, pod warunkiem, że podczas zakupu nie widnieje inna informacja. Niniejsza gwarancja obejmuje wady produkcyjne nie ujawnione w momencie zakupu.
  2. W każdym momencie objętym gwarancją zapewniamy produkt zamienny o porównywalnym standardzie lub zwracamy koszty zakupu.

§8 Nieodebrane paczki

Zakup towaru i zlecenie wysyłki z zapłatą przy odbiorze równoznaczne jest z zawarciem umowy cywilnej. Świadome nieodebranie przesyłki w świetle prawa i kodeksu cywilnego jest złamaniem umowy cywilnej skutkuje zastosowaniem art 551 KC i wszczęciem postępowania w celu odzyskania należności.

§9 Postanowienia końcowe

W sprawach nieuregulowanych na stronie internetowej sklepu mwdragons.pl znajdują zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawa o prawach konsumenta oraz przepisy Kodeksu Cywilnego.

Wersja regulaminu obowiązuje od dnia 19 sierpnia 2021.